לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מהי שיטת הפילאטיס?



שיטת פילאטיס נוצרה על מנת לסייע בחיזוק, הגמשת והארכת שרירי הגוף בצורה עדינה ואפקטיבית. באמצעות חיזוק שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן, אנו מפתחים שליטה טובה יותר בגוף

מהי שיטת הפילאטיס?

שיטת הפילאטיס היא שיטה המתמקדת בחיזוק ועיצוב שרירי הליבה של הגוף- שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן. במציאות היומיומית העמוסה שלנו, כאשר רבים מאיתנו מבלים את היום בישיבה בעבודה, שרירי הליבה של הגוף נוטים להיחלש ולהיפגע. לשרירים אלה תפקיד חיוני בשמירה על יציבה נכונה, כמו גם בביצוע יעיל וקל של מטלות פיזיות יומיומיות (כמו נשיאת שקית קניות כבדה מהסופר).
חולשה של שרירי הליבה עלולה להוביל לתופעות שכולנו מכירים: כאבי גב, צוואר, יציבה לקויה, עייפות, חוסר אנרגיה ועוד.

שיטת פילאטיס פותחה על ידי ג`וזף פילאטיס, אשר נולד בגרמניה בשנת 1881. הוא החל לפתח את שיטתו בתקופת מלחמת העולם הראשונה, כאשר נכלא במחנה הסגר ואימן שם כלואים אחרים בשיטתו. כשפרצה מגפה במחנה ומתאמניו היו בין היחידים שלא חלו, זכה פילאטיס להערכת השלטונות והחל לאמן פצועי מלחמה בהצלחה רבה. בבניית שיטתו, הושפע פילאטיס מאוד מיוגה ומשחייה ואלמנטים מענפי ספורט אלה נשתמרו בשיטתו. הוא המשיך לפתח ולשכלל את שיטתו בארה"ב עד למותו בשנת 1967.

שיטת פילאטיס נוצרה על מנת לסייע בחיזוק, הגמשת והארכת שרירי הגוף בצורה עדינה ואפקטיבית. באמצעות חיזוק שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן, אנו מפתחים שליטה טובה יותר בגוף והתנועה הופכת להיות קלילה ואצילית.
מכיוון שבפילאטיס מתאמנים בעיקר בשכיבה או בישיבה, העומס על המפרקים נמוך ביותר וכל אדם יכול לבצע את התרגילים לפי יכולתו. עם זאת, מגוון התרגילים בפילאטיס מאפשר לאתגר גם מתעמלים מתקדמים ומנוסים.

השיטה מכילה שילוב נדיר וייחודי של עבודה על נשימה נכונה, ריכוז פיזי ומנטלי, קוארדינציה, הפעלת השרירים העמוקים של הגוף ותנועה מדוייקת.
מתעמלים המתמידים בשיטה מדווחים על שיפור גדול בהרגשה הכללית, ברמת האנרגיה והחיוניות, שיפור היציבה, הגמישות והפחתת ואף העלמות כאבי גב וצוואר.

שיטת פילאטיס מיועדת לכל אדם באשר הוא. היא מועילה מאוד לאנשים בריאים וצעירים, כמו גם למתאמנים מבוגרים או לסובלים מבעיות רפואיות. פילאטיס משמשת ככלי עזר חשוב לטיפול בבעיות אורטופדיות כגון פריצת דיסק, נקעים חוזרים, אוסטאופורוזיס ועוד.
ישנה חשיבות רבה לדיוק בעבודה ולכן מומלץ להתאמן בפילאטיס בקבוצות קטנות ככל האפשר, לשם קבלת תשומת לב אישית.

המאמר פורסם גם כאן »

נקודת מגע מרכז "נקודת מגע" פועל להטמעת אורח חיים בריא בלב החיים האורבניים ומציע מגוון טיפולים ושיעורים: יוגה, פילאטיס, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, טווינה, עיסוי רפואי, צמחי מרפא ועוד.

כל הפעילויות של נקודת מגע:

שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות

שיעורי פילאטיס מכשירים

סטודיו "נקודת מגע" מציע שיעורי פילאטיס בקבוצות קטנות ואימון על-פי תכנית אישית הנתפרת במיוחד עבורך ומתעדכנת בכל שיעור, הדבר המאפשר תהליך אישי ורציף.» עם יפעת קולודנר

כל השבוע
שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות

שיעורי פילאטיס מכשירים

עם: יפעת קולודנר

מתי: כל השבוע

שיתוף חברים
עם : נקודת מגע