לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריקוד החיים - הריקוד שהציל את חיי



זה קרה לאחר 10 שנים של התעסקות עם עולם המודעות.שבוע אחרי השחרור מהצבא החלתי את לימודי הרפואה המשלימה...

הריקוד שהציל את חיי, זה קרה לפני ארבע שנים בדיוק. או ליתר דיוק ב 28/05/06 הגוף והנשמה שלי היו מוכנים להיזכר.להיזכר בסוד האפל ביותר והמפחיד ביותר, אשר ליווה אותי מאז היותי ילדה בת 3
בגיל 31, לאחר מסע ארוך של הכחשה והכחדה, כדי לא להרגיש את הכאב העצום, בחרתי סוף סוף להתעמת עם האמת.במילא סבלתי כל כך מכאב פיזי ונפשי, על כן נפשי התדפקה על דלתות מפתן האמת .מותשת מלהחזיק את המסכות, החומות, הקליפות וכל רק מה שאפשר...פרצה בי הבשלות והגיע הרגע, להכיל ולרפא את אשר עיכב אותי כל חיי מלחיות אותם במלואם ולהגשים את יעודי וחלומותיי עלי אדמות. אני קוראת לרגע ההיזכרות – "הגילוי".
זה קרה לאחר 10 שנים של התעסקות עם עולם המודעות.שבוע אחרי השחרור מהצבא החלתי את לימודי הרפואה המשלימה, שכללו המון עבודה עומק הקשורה בגוף נפש, מדיטציות ותנועה.הרגשתי שיש לי שליחות: לרפא אנשים בכל דרך שתאפשר להם להגיע לעצמם ולרפא עצמם.תוך כדי תהליך הלמידה, כאבתי אני בעצמי בגופי מחלות פיזיות פסיכוסומאטיות רבות, הקשורות כמעט לכל מערכת בגוף. עברתי מערכת אחר מערכת (ממש לפי הספר): מע` עיכול- כאבי בטן נוראיים ועצירות .מע` נשימה- קוצר נשימה ודלקות גרון. מע` שתן- דלקות חוזרות ונשנות.` הרבייה- דלקות ופיטריות חוזרות ונשנות. ועוד...פסיכוסומאטי או לא, כשכואב זה כואב מאד!לכן במשך אותה תקופה חיפשתי מזור לכאבי הרבים וגם תשובה לקונפליקט שהיה לי לגבי הפרדוקס שאיך קורה, שאני מטפלת ברפואה משלימה עם יכולות ריפוי מדהימות , שדווקא את עצמי איני מצליחה לרפא. בחיפושי אחר הריפוי התנסיתי כמעט בכל טיפול אלטרנטיבי אפשרי החל משיאצו, דיקור, ריברסינג, הילינג, תקשורים, EMF, IPEC , ועוד...עד שהגעתי למטפל שאיתו יכולתי להרגיש מספיק בטוחה, כדי לגלות את הסוד.באתי אליו מספר פעמים לפני כן.אותו מטפל בעל כישורים רבים מתחום הרפואה המשלימה והקונבנציונאלית, אפשר לי בקצב שלי להיזכר. ע"י נשימה ותנועה בחלל מוגן ,שהיה מקלט גדול ומלא בכריות ומזרונים.רגע הגילוי היה כחזיון שהופיע פתאום. ראיתי תמונה מגיל 3 ובה אני חווה את הניצול המיני הראשון בחיי. בין רגע חיי השתנו לחיים שלפני ה"גילוי" ולאחריו.התחלתי להבין הרבה דברים שלא היו "סגורים" עבורי.התרסקתי.התאבלתי.המשכתי לבוא לעוד מספר טיפולים בהם ראיתי עוד מצבים של ניצול מיני בגילאים שונים בחיי עם אנשים שונים.השוק. ההלם. איך ? איך זה קרה לי? דווקא לי ? איך לא זכרתי?

שאלות קשות וכואבות הכו בי בעוצמה.מהמקום הכי נמוך של הדיכאון והבושה הקיומית, היה עליי לפעול בעולם כרעיה וכאמא לילדים קטנים (דניאל בן שנה ואושר בן 4), להחזיק ולנהל משק בית באופן תקין,לנהל את העסק שלי ,שבעיקר התמקד בסדנאות ריקוד בשם "ריקוד החיים", ולתמוך בעסק של בעלי שספג נפילה כלכלית קשה.חשתי צורך עז להתנקות מהעבר ולרפא את הילדה הקטנה שבתוכי.היו רגעים שנפלתי למחשבות קורבנות, אך רב הזמן עמדו לנגד עיניי התכלית והיעוד שלי שהם :"להביא אור שימחה וריפוי לעולם. דרך הריקוד ודרך ההוויה שלי"חזרתי ושיננתי לעצמי – לא קורבנית – אומנית! גם אם לא תמיד יכולתי לעמוד מול הראי ולראות את האמנית שבי פורצת. פראית ושלמה עם עצמה. המשכתי לקבל תמיכה טיפולית , בעיקר ב IPEC (ע"י החמה היקרה והנפלאה שלי) , RECONNECTION,מסעות שמאנים מרפאים וחזרתי שוב אל אותו מטפל כשהרגשתי שנחוץ.מרגע ה"גילוי" היה ברור לי שמוטלת עליי אחריות רבה ושמחובתי להבריא!בשבילי, בשביל המשפחה שלי ובשביל כל הנשים שתגענה אליי לרקוד ולהירפא. ידעתי שרק ע"י ניקוי עמוק של כל הפסולת בגופי וברוחי ורק ע"י הסליחה והחמלה אוכל להבריא ולצאת אל העולם חזקה ואיתנה.אחד הטיפולים המשמעותיים ביותר שהביאו לתפנית בתהליך הריפוי שלי היהטיפול שקיבלתי מחברתי הטובה ביותר – שלי.שלי, תרפיסטית באנרגית אור צבע וצליל (אורסומה) הכירה את הסיפור שלי והציע לי טיפול. בהתחלה הייתי סקפטית, (חשבתי לעצמי, מה כבר בקבוקוני צבע שמריחים, בולעים או מורחים על הגוף יכולים לעשות, אבל מייד הרגשתי שיש כאן משהו טוב ונכון עבורי!)השוני בטיפול בצבע, משאר הטיפולים שחוויתי עד כה היה ניכר באופן ההתמודדות שלי עם הניקוי של הרעלים הפיזיים והנפשיים.בד"כ בכל שאר הטיפולים עסקתי בחפירה ובמחקר על כל הגורמים שהרעילו את נשמתי וכך ימים שלמים בהשפעת הטיפולים חייתי את העבר מחדש וזה היה ממש גיהינום לחוות את כל האכזבה, הכאב והפחדים. זה היה כמו לחיות עם שדים קטנים בתוכי שכל הזמן מאיימים על שפיותי.בטיפול בצבע, הניקוי קורה והתהליך קורה באופן מודע ומבוקר רק מבלי הצורך האובססיבי לראות ולחוות את הטראומות מחדש. פשוט, מנקים ומתרכזים בבריאה מחדש של החיים ללא החסימות.עד היום אני מטופלת בשיטה בעת הצורך ומודעת לכך שגם כאשר אני חווה נפילת אנרגיה או מצב זמני של מצב רוח רע, אני - נ ו ר מ ל י ת!!!זה בסדר להיות במקום הזה ובעצם, זאת הדרך שלי להתקדם הלאה בסולם ההתפתחות הרוחנית שלי. אז איך בדיוק הריקוד הציל אותי?הריקוד כנראה היה אחד הדברים שחיברו אותי לעוצמה שבתוכי ולמקום הכי טהור של התמזגות שלי עם היקום והאהבה האין סופית..
המערכת המתוחכמת שגרמה לי "לשכוח", פעלה כדי להגן עליי מחוסר שפיות, סרטן, נפילה לסמים או פשוט התאבדות.משהו מאד אינטואיטיבי בחר לרקוד. בערך מאותה תקופה שהחל הניצול המיני. בחרתי לרקוד , לרקוד את החיים.

מאז שאני זוכרת את עצמי רקדתי. בחוגי בלט, גאז או סתם אחה"צ עם חברותי תוך כדי שירה ומתן הופעות גרנדיוזיות חינם לכל מי שרק הזדמן בסביבה.יותר מאוחר בבגרותי, רקדתי מחול קלאסי ומודרני והתאמנתי גם ביוגה 4 שנים בסטודיו של נועה בתיכון בקיבוץ מעברות.התגייסתי לצבא. השתחררתי ורק כעבור שנתיים מצאתי שוב מקום שבו הרגשתי "בבית".חזרתי לרקוד אצל אסטרז`ה ,מורתי לשיטת " ריו אביירטו" – "נחל זורם".למדתי הכשרת מנחים במשך 3 שנים. מייד לאחר מכן התחלתי לעסוק בהנחיית קבוצות.הנחייתי המון קבוצות בגדלים שונים ובמקומות שונים: בפסטיבלים ענקיים ,באירועים, בקבוצות אינטימיות שבועיות, מעגלי נשים ועוד..הדבר המדהים והבלתי פתור שליווה אותי עד ה"גילוי" ומאז היא העובדה שהייתי מסוגלת להיות בדיכאון העמוק ביותר או עם דלקת גרון עם שקדים מודלקים, אבל ברגע שעליתי להנחות ריקוד, כמו בקסם, רקדתי בקלילות והעברתי את הסדנאות באופן הכי מקצועי שאפשר.כך שלמשתתפי הסדנא לא היה שמץ של מושג מה עבר עליי עד לאותו הרגע שהסדנא החלה. עוד לפני ה"הגילוי", עלו בי מחשבות שאני רוצה לעזור לנשים נפגעות תקיפה מינית הן בטיפולים והן בסדנאות. בכלל רציתי לעבוד עם נשים ולהגיע לעבוד אתן בדרך פשוטה – דרך הלב.היום אני בטוחה שאם הריקוד הציל אותי, הוא יכול להציל עוד נשים רבות שחוו ניצול או התעללות בכל דרך שהיא. עם תמיכה טיפולית הוליסטית ונכונה זה יאפשר להן לצאת ממעגל הדראמה של העבר. וינתב את אותה אנרגיה שהתרכזה כל אותן שנים בכאב, ליצירת מציאות ובריאת חיים מלאי שפע , יצירה הנאה ומשמעות. היום שנתיים לאחר ה"גילוי" , לאחר המון מורדות ועליות, אני יכולה להצביע בוודאות על כך שהריקוד הציל את חיי ונתן לי את הכוח והרצון להמשיך לחיות.כיום אני מוצאת בחיי המון סיבות לצחוק, לשיר, לשמוח ולהודות על כל הדברים הנפלאים הקיימים בחיי. אני גרה בבית מקסים, בטבעון במקום שתמיד חלמתי לגור בו לגדל ולחנך את ילדיי, יש לי בעל מקסים חתיך ואוהב, אושר ודניאל (=שמחה) בניי הנפלאים מהווים עבורי ראי צלול ודרכם אני רואה עד כמה אני שמחה , יש לי חברות נפש טובות- ממש פיות אמיתיות, העסק של בעלי בצמיחה ושגשוג יותר מאי פעם ובעצם כל בוקר אני קמה בשמחה ובהודיה על השפע הקיים בחיי. היו לי שתי אפשרויות: 1) לחיות או למות עם זיכרון העבר 2)לנקות את העבר ולבחור ביצירת חיים מלאי משמעות. בחרתי באפשרות 2)לרקוד את החיים ולהביא אור, שחרור שמחה וריפוי לעולם ממקום בוטח, ממקום מלא באהבה, הנאה צרופה ושפע בלתי מוגבל.

נכתב באהבה ע"י עינת גרבר"

המאמר פורסם גם כאן »

עינת גרבר מנחת קבוצות ומטפלת בריקוד, מפתחת שיטת `ריקוד החיים` לתרפיה וריפוי באמצעות ריקוד (מגע, קול ותנועה בשילוב יוגה צחוק ככלי טיפולי). מציעה טיפול פרטי (אחד על אחד), פרטני (בקבוצות קטנות) וקבוצתי (עד 300 משתתפים)

כל המאמרים של עינת גרבר `ריקוד החיים` - תרפיה וריפוי בריקוד:

יוגה צחוק ככלי טיפולי

יוגה צחוק ככלי טיפולי

אני מצרפת כאן מאמר, שנכתב על אודות פעילותי» מאת אפרת אברהמסון-משה

יוגה צחוק ככלי טיפולי

יוגה צחוק ככלי טיפולי

» מאת אפרת אברהמסון-משה

אישה פראית

אישה פראית

לילה. כולם ישנים. האישה הפראית שבי התעוררה! בחוץ סופה משתוללת, רוחות עזות. פעמונים מצלצלים בחוזקה.» מאת עינת גרבר

אישה פראית

אישה פראית

» מאת עינת גרבר

כל הפעילויות של עינת גרבר `ריקוד החיים` - תרפיה וריפוי בריקוד:

סדנאות בוקר וערב בכל ימות השבוע!

ריקוד החיים כל השבוע

סדנת `ריקוד החיים` בבית לחם הגלילית. הנחה ברישום למגיעים דרך אתר זה.» עם עינת גרבר

סדנאות בוקר וערב בכל ימות השבוע!

ריקוד החיים כל השבוע

עם: עינת גרבר

שיתוף חברים
עם : עינת גרבר