לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת פרפורמנס 3 ביולי עד 30 באוגוסט

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ענת גריגוריו
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  סדנאות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : ענת גריגוריו
מתי : ראשון- שלישי 30/8/2016-3/7/2016
עם :

ענת גריגוריו

ה"אני" כפרפורמר
סדנת פרפורמנס בהנחיית ענת גריגוריו
זוהי פלטפורמה לרקדנים / פרפורמרים,המאפשרת הזדמנות לחוות שיטת עבודה , לרכוש כלים לביטוי
והעשרת השפה האישית כפרפורמרים ואנשים יוצרים.


ה"אני" כפרפורמר
סדנת פרפורמנס בהנחיית ענת גריגוריו
3 ביולי עד 31 באוגוסט ימי א` ו ג`
יולי- סטודיו מריה קונג , 12:30-17:30
אוגוסט- סטודיו בת שבע , 17:30-22:30

במהלך התקופה נקיים שני מפגשים שבועיים בהם נעבוד על פיתוח ה" אני" כפרפורמר:
 פיתוח רעיון כוריאוגרפי, תרגום הרעיון לתנועה בסולו ובקבוצה.
 נלמד חומרים תנועתיים מתוך הרפרטואר שלי וגישתי לתנועה המבוססת על טכניקת הריליס השלד והמפרקים.
 מפגשי אמן: ימי העשרה וכלים מתחומי הפרפורמנס עם: תמר בורר, שלומית פנדמינסקי , ניב שיינפלד ואורן לאור.

****************************************************************
זוהי פלטפורמה לרקדנים / פרפורמרים המאפשרת הזדמנות לחוות שיטת עבודה ולרכוש כלים לביטוי מתוך הרקע והניסיון של אמני במה הפועלים בשטח המחול והפרפורמנס, ומיועדת לרקדנים בעלי רקע וניסיון שרוצים לחקור ולהעשיר את השפה האישית שלהם כרקדנים / פרפורמרים ואנשים יוצרים.

****************************************************************

במפגשים נתמקד במספר נושאים:

 להכיר את ה"אני": יצירת סולו אישי ושכלול המודעות של ה"אני-עצמי" בתור ההגדרה של רקדן / פרפורמר: איך אני כרקדן מביע את עצמי ומגיע להיכרות מרבית עם הנוכחות שלי, מהי המהות לה אני זקוק כדי להיות נוכח בגוף, מה ה"מוטור" שלי כפרפורמר, איך ההיסטוריה האישית שלי, הנראות שלי, הגוף שלי מביע את התנועה.

 תרגום הרעיון לתנועה: נרכוש כלים לבניית רעיון כוריאוגרפי ויישומו, מאיפה מתחילים, איך מתרגמים רעיון לכוריאוגרפיה מתקשרת ורלוונטית, נעיף מבט אל מאחורי הקלעים של הנפש כדי להגיע לנקודה ממנה אנו יכולים לבצע את מופע העצמי שלנו מנקודת מבט אישית בפרספקטיבה קולקטיבית.

 מנרטיב לאבסטרקט: נבחן את השינוי הרגשי המתרחש במעבר מפעולה לתנועה: איך תנועה יומיומית משרתת אותנו בתנועה אבסטרקטית.

****************************************************************

הסדנה נוצרה מתוך הצורך להעביר הלאה את המידע שלי כיוצרת ומבצעת לשים את ה"אני" במרכז היצירה ולתת לו ביטוי להיות נוכח ושלם עם עצמו, גם בחיים וגם על הבמה. את תהליכי היצירה שלי אני רואה כדרך ריפוי וחיבור בלתי נפרד של גוף נפש ורוח, כל תהליך הוא מסע , חיפוש, מחקר, המפגש של היצירה עם הקהל בסוף התהליך מביא איתו מסקנות שלא היו יכולות להגיע ללא התקשורת עם הצופה , הבחירה של הופעה בתום התהליך מחייבת אותנו להתגייס למימד חדש ופותחת ערוץ נוסף לתקשורת .

על האמנים :

ניב שינפלד ואורן לאור
שינפלד ולאור יוצרים עבודות מחול יחד החל משנת 2004. ביצירותיהם הם משלבים מרכיבים מתחום אמנויות הבמה השונות, כמו פרפורמנס ותיאטרון פיזי. עבודתם המשותפת הראשונה - "קו-וריאנס" - עלתה בבכורה במסגרת פסטיבל "הרמת מסך" 2004. בשנת 2009 הוזמנו לנהל אמנותית ולאצור ערב במסגרת חגיגות ה-20 לפסטיבל הרמת מסך והעלו בבכורה את - "פה גדול" (קו-פרודוקציה עם Grand Theatre בכרונינגן-הולנד, ועם DWA-danswerkplaats , אמסטרדם). כל יצירותיהם של שינפלד ולאור הוצגו במסגרת ארועי ה"חשיפה הבינלאומית" במרכז סוזן דלל, והן מוזמנות להופיע במרכזי מחול ובפסטיבלים רבים בעולם ביניהם פסטיבל Montpelier בצרפת, Tanz Im August בברלין, תאטרון The Place בלונדון,) American Dance Festival ADF ), מרכז Gabriela Mistral בצ`ילה ועוד רבים אחרים. ב 2011 הוזמנו להעלות בבכורה בפסטיבל ישראל את יצירתם ?ספינת השוטים?, במסגרת ארועי ה-50 לפסטיבל. היצירה הוזמנה עד היום להופיע ב-15 מדינות. ב 2012 העלו את הדואט "דירת שני חדרים" ? דואט המפגיש את השניים לראשונה כזוג על הבמה. גרסה חדשה ועכשווית ליצירת המחול של ניר בן-גל וליאת דרור מ-1987. העבודה הוזמנה לעלות בהפקה משותפת של מרכז המחול הלאומי של צרפת בפריז - CND - ו-Grand Theatre בהולנד. ומאז ועד היום הוצגה יותר מ-100 הופעות בישראל, אירופה, ארה?ב, והמזרח. על הדואט ?דירת שני חדרים? זכו שינפלד ולאור בשנת 2013 בתואר ?היצירה הישראלית הטובה ביותר? על ידי מעגל מבקרי המחול בישראל, ובשנת 2015 זכו בפרס שרת התרבות עבור ביצוע להרכב קאמרי. עבודתם האחרונה - ?קאובוי? עלתה באוגוסט 2015 בתאטרון תמונע בתל אביב. שינפלד ולאור מלמדים במסגרות שונות, מעבירים סדנאות וכיתות אמן המבוססות על חומרים מיצירתם ועל דרכי עבודתם המשותפת. בשנת 2014 הוזמנו השניים ללמד סמסטר חורף בפקולטה למחול באוניברסיטת Rutgers בארה"ב, ובשנים 2014-2016 הוזמנו ליצור עבודות לשלוש להקות אמריקאיות, בניו יורק, אטלנטה ושיקאגו.


שלומית פונדמינסקי
רקדנית, יוצרת עצמאית ומורה למחול. חברה בעמותת הכוריאוגרפים. מופיעה עם עבודותיה בישראל, באירופה ובארה"ב. מנהלת אמנותית של פסטיבל "גוונים למחול" 2015. בעלת תואר ראשון B.Edלהוראת מחול ולימודי תאטרון פיזי בבית ספר לתיאטרון הגוף. זוכת פרס `משרד התרבות ליוצר צעיר במחול `. קיבלה תמיכה מטעם חברת טבע על מצויינות במחול. רקדה בקבוצת המחול נעה דר. מלמדת טכניקת רליס, אימפרוביזציה ויצירה, במסגרות עצמאיות ואקדמאיות. מייסדת ומנהלת סדנאות "רק אימפרוביזציה" ו-"ש?לו?מ?ב??ל" - לימודים שנתיים למחול ולפרפורמנס.


תמר בורר
רקדנית בוטו, יוצרת בימתית, אמנית רב-תחומית. החל משנת 1988 יוצרת, רוקדת ומופיעה עם עבודות סולו, דואטים ועבודות לאנסמבל על במות בארץ ובעולם. תמר הוזמנה לפסטיבלים רבים וביניהם "הרמת מסך", ישראל, פסטיבל המחול הבינלאומי, מונפלייה צרפת, פסטיבל "קרוס-אובר", איטליה, וכן הופיעה בדיסלדורף ובבון- גרמניה, אוסלו- נורבגיה, אוקלנד- ניו-זילנד, הוקיידו- יפן ועוד. תמר זכתה בפרסים רבים וביניהם פרס אמן מבטיח מטעם קרן בוכמן היימן, ישראל, פרס אמן צעיר מטעם משרד החינוך התרבות והספורט, פרס אלבר-גאוביאר- הולנד-שוויץ, ועוד. מלמדת סדנאות בוטו לרקדנים, אומנים רב תחומיים ומטפלים באומנויות, ומטפלת בדמיון מודרך באוכלוסיות בעלות תסמונות פסיכופיזיות בארץ ובעולם. מנהלת אומנותית שותפה של פסטיבל המחול ליוצרים עצמאיים "הרמת מסך" 2010-2011, מייסדת ומנהלת אומנותית של פרויקט "סלון בוטו"- קידום אומני בוטו בארץ. ביצירתה,עוסקת תמר בערכים ובזכויות אדם, כמו גם בהתבוננות פילוסופית על מבנה התודעה האנושית. כמו כן, מרבה לשתף פעולה עם אומנים מתחומים שונים, כגון: קולנוע, מוסיקה, ספרות, צילום, פיסול ועיצוב פלסטי.


********************

לפרטים והרשמה :
טל`: 050-8315430
דואר אלקטרוני: [email protected]



ענת גריגוריו

החיים עצמם הם היצירה הגדולה ביותר שמעלה שאלות על התנהגותינו כאנשים בחברה ומול עצמינו.. עד כמה אנו אותנטיים לעצמינו וקשובים לחברינו?? התנועה פותחת ערוץ נוסף לתקשורת ללא מילים כשכל אחד יכול להזדהות איתה לפי ראות עיניו ..
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
Anat Grigorio
Thea Fridman
רונה שפילר
רונה שפילר
Neta Sarig
Neta Sarig
Anat Grigorio
<

כל הפעילויות של ענת גריגוריו:

שיעור העשרה למורים

השתלמות מורים

שיעור מודרני | ענת גריגוריו» עם ענת גריגוריו

רביעי
שיעור העשרה למורים

השתלמות מורים

עם: ענת גריגוריו

מתי: רביעי

שיעור מחול מודרני

שיעור מחול מודרני עכשווי

שיעור מחול מודרני בהנחיית ענת גריגוריו.» עם Anat Grigorio

רביעי
שיעור מחול מודרני

שיעור מחול מודרני עכשווי

עם: Anat Grigorio

מתי: רביעי

שיתוף חברים
עם : ענת גריגוריו
מתי : ראשון- שלישי 30/8/2016-3/7/2016