לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל אימפולס 2009

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל אימפולס במרכז סינפסה
אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »  פסטיבלים / כנסים קונטקט אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : אימפולס
מתי : רביעי 14/3/2012
ללא תשלום
עם :

אימפולס

בחיים ועל הבמה, ביום-יום ובאמנות. פסטיבל אימפולס לאימפרוביזציה רב תחומית מציע סופ"ש גדוש ומהודק בו נפגשים ל-2880 דקות שכולן אימפרוביזציה וחדוות יצירה. מרכז סינפסה.
לחיות מתוך תחושה של מקוריות וחופש, לראות כיצד גבולות, חוקים וכללים מאפשרים, ואולי אפילו מעודדים ? ביטוי ספונטאני ויצירתיות.

פסטיבל אימפולס מציע מגוון של סדנאות בהן כל אחד מהאומנים שלנו חולק עם הקהל את החיפוש האישי שלו - כיצד אימפרוביזציה פוגשת במדיטציה? מה הקשר בין אומנות מופע ופלדנקרייז? כיצד שחרור הקול והאלתור בשירה מתמזגים בעולם האלתור בתנועה? וכיצד אומנות המופע באימפרוביזציה תוכמת ונתמכת בעבודה של ריפוי יצירתי וצמיחה הכרתית? את כל השאלות האלו אנו מזמינים אתכם לחקור במסגרת הסדנאות השונות במהלך ימי הפסטיבל.

פעילויות המאפשרות מפגש של אומני אימפרוביזציה מקצועיים עם אנשים שזו להם ההזדמנות הראשונה להתנסות בעבודה הזו - ג`אם מונחה, מעגלי אימפרוביזציה "ראונד-רובין", ומרתון "פגישות עיוורות" של משתתפים מהקהל ואומנים מהצוות - והכל בזמן אמת!

פסטיבל אימפולס מציע הזדמנות להצצה, להסתכן ולהעז - לחשוף, לחקור ולפגוש את הדחפים היצירתיים ויכולת הפעולה הספונטנית שיש בכולנו...

הפסטיבל מיועד לכל מי שרוצה לחקור את אפשרויות ההבעה דרך קול ותנועה, ואת המרחב המפתיע המתגלה דרך אלתור בזמן אמת.

לא דרוש נסיון קודם!

הפסטיבל שמתקיים זאת השנה השנייה במרכז סינפסה, יארח את הרקדן והכוריאוגרף עמנואל גריווה מצרפת, לסדנת אומן בת 4 ימים ולמופע המרכזי. לצידו ישתתפו בפסטיבל עשרות אומני אימפרוביזציה, מוסיקאים, רקדנים, אמני קול, שחקני תיאטרון ואמני ויז`ואל.

הסדנאות בפסטיבל מציעות מפגש עם גוונים שונים של אומנות האימפרוביזציה, בינהם: עבודה קולית, תיאטרון ומשחק אינטואיטיבי, תנועה, קונטאקט-אימפרוביזציה, ליצנות, מעגל אלתור "א-קפלה" ועוד...

אמני הפסטיבל פסטיבל אוגוסט יקיימו מרתון מופעים משעה 16:00 ביום שישי ועד השעות הקטנות ביותר של הלילה, ומרתון נוסף לאורך יום שבת, בשני חללים אינטימיים המאפשרים קשר ישיר עם הקהל.

מרתון המופעים כולל מקבצי עבודות אלתור מובנות, מפגשי אימפרוביזציה-טוטאלית בין אומנים מתחומים שונים המגרילים "סקורים" תוך כדי ההופעה ו"פגישות עיוורות" בין משתתפים מהקהל ואומני אימפרוביזציה מקצועיים.  המופעים מאורגנים במרווחי נשימה של 60 דקות, ברוח ט"ו באב של אימפרוביזציה חג האהבה, ונוגעים בקשת רחבה של אומנויות במה - הופעות ריקוד, תיאטרון לונגפורם, מקבצי אלתור אפויים למחצה אותם נזכה לראות בשידורים חוזרים ונתבקש למצוא את השונה והדומה, ושעות המוקדשות לאמן או לקבוצת אמנים הפועלת באופן סדיר לאורך השנה.

הקהל מוזמן לנדוד בין החללים, לצפות בהופעות, לרקוד, לשיר ולאלתר.

אימפולס

אימפרוביזציה - שער למפגש עם הכאן והעכשיו.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : אימפולס
מתי : רביעי 14/3/2012
ללא תשלום