לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הרמת מסך 3 לשנת 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם הרמת מסך 2015
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : הרמת מסך
מתי : שישי 13/11/2015 22:00
עם :

הרמת מסך

מסך 3:
"בתלם"/ path / في التلم ,יוצרת: סחר דאמוני
"בליסטיקה פנימית של האינפנטיל", יוצרת: שרון צוקרמן ויזר.
"מצעד הפיות השבורים", יוצרים: אייר אלעזרא ואסף סלהוב.
"בתלם"/ path / في التلم ,יוצרת: סחר דאמוני. סחר דאמוני, כוריאוגרפית ורקדנית ערביה נוצריה, נולדה וגדלה בשפרעם בחברה מסורתית, במציאות שמזמנת קונפליקטים רבים. כאישה שבחרה לממש את שאיפותיה בתחום המחול, היא נאבקת במוסכמות חברתיות ובחוקים נוקשים שהחברה בה היא חיה מציבה לה. ב"בתלם" היא מבקשת להביא את הקונפליקט הזה אל הבמה, באמצעות הגוף אשר משמש אתר להתנגשויות בין האסור והמותר, הרצוי והמצוי.

"בליסטיקה פנימית של האינפנטיל", יוצרת: שרון צוקרמן ויזר. שרון צוקרמן ויזר מציגה אפשרות להתבונן בזכוכית מגדלת בדברים פשוטים כביכול, שהם חלק מההוויה הקיומית המנטלית והגופנית. כיוצרת הנוטה לבינתחומיות בחרה צוקרמן להעלות לבמה את המוזיקאי אדם שפלן לצד רקדנים מנוסים. שפלן לא רק אחראי לפסקול בהופעה, אלא פועל גם כגוף מביע ומתנועע במרחב. בעבודה זו המופיעים בוחנים את שאריות ההוויה האינפנטילית ומנסים לשמר גישה ילדותית, תמה, משחקית וטהורה. בעודם סורקים רגעים בעבר שעיצבו אותם כמי שהם היום, צפות ועולות סכמות התנהגותיות, חברתיות, נפשיות, גופניות שסיגלו לעצמם במהלך השנים.

"מצעד הפיות השבורים", יוצרים: אייר אלעזרא ואסף סלהוב. אייר אלעזרא ואסף סלהוב מציגים דואט שבו אמן רחוב מציע לרקדנית להצטרף אליו ולהופיע במצעד. הם עובדים יחדיו על הכנת מופע, אלא שכל אחד מהם תופס את המצעד אחרת- האחד כמקום, השנייה כהוויה. אייר אלעזרא היא רקדנית להקת המחול בת שבע. אסף סלהוב הוא רקדן עצמאי ומשתף פעולה עם אמנים מדיסציפלינות שונות.

הרמת מסך

במת "הרמת מסך", ביוזמה ומימון של משרד התרבות והספורט, הינה הבמה המרכזית להצמחת אמנים בתחום המחול, יוצרים עצמאיים ומנהלים אמנותיים. המופעים יתקיימו בין ה-14.11 ועד 29.11 בתל אביב ובירושלים.
פירוט המופעים מטה - הרשמו בטופס וזכו בכרטיס זוגי!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : הרמת מסך
מתי : שישי 13/11/2015 22:00