לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יום פתוח לתכנית השנתית "שיח גוף"

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם שיח גוף
אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »  יום פתוח קונטקט אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : שיח גןף
מתי : שני 6/7/2020 9:30-13:30
עלות : ₪30
עם :

שיח גןף

יום המיועד להתרשמות מן התכנית השנתית של יום בשבוע אשר עומדת להיפתח באוקטובר 2020. ביום תהיה טעימה מן השיעורים השונים ושיחה על התכנית.
שיח גוף הוא מרחב שמאפשר תנועה מתוך מודעות ושיח. מרחב שיש בו העמקה בדרך בה הגוף עובד מתוך דגש על בניית יכולת לצד הייחוד והשונות שבכל אחד ואחת. מרחב קבוצתי שיציע גדילה כיוצרים ויוצרות הן כיחידים והן כקבוצה. מרחב שבו יש מפגש בין החיבור פנימה בגוף לבין ההבעה החיצונית בתנועה ובין הגוף לסביבה בה הוא נע.
במהלך השנה ניפגש אחת לשבוע, ביום שני ליום לימוד מלא, החל מאוקטובר ועד סוף יוני. בתכנית שלושה טרימסטרים, בכל אחד מהם נתמקד לעומק ולרוחב ב?תרמילי? ידע מסוימים. התהליך שיבנה במהלך שלושת החלקים הללו ינוע בין טכניקה ויסודות של תנועה ומחול, הכרות עם עולם האילתור והקומפוזיציה בתנועה ולמידה תוך העמקה בהבנה סומטית של הגוף. בנוסף- ננוע בין הפנים לחוץ, בין האישי לקבוצתי ובין מצבי נוכחות וחויה לביטוי אישי. בסוף השנה יתקיים ערב מופע של יצירות המשתתפות והמשתתפים.
כמו כן במסגרת התכנית נארח מורים ויוצרים שונים לסדנא מרוכזת וכן נציע מספר ערבים שיוקדשו לצפייה עיון ושיח על מחול גוף ועבודה סומטית והמשמעות הרחבה שהעולמות הללו מציעים.
אנו שמחות לטוות את החלום הזה למציאות ולהציע אותו למי שחפץ/ה בו. מוזמנים ומוזמנות להצטרף אלינו. להרשמה ליום הפתוח:
אורית אביטל ועלמה

שיח גןף

שיח גוף היא תכנית שנתית שהיא שיתוף פעולה של עלמה ליבנה אורית שאול ואביטל בר צורי. שלושתנו מגיעות מתחומים שונים בעולם המחול. לעוד פרטים מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולקרוא עלינו: www.sguf.co.il
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : שיח גןף
מתי : שני 6/7/2020 9:30-13:30
עלות : ₪30