כשמקשיבים למסרים שהקול מאותת לנו, אפשר להבין מדוע רבים מתארים אותו כאיבר הנשמה. על חכמת הקול והניגון הפנימי שמתנגן בכל אחד ואחת
כתב: מרב קלין
אם היו מעמידים אותך עכשיו במרכז החדר ומבקשים ממך לשיר, מה הייתה התגובה הראשונית שלך? רוב האנשים היו מנסים להתחמק.שאלת את עצמך פעם למה זה כל כך מפחיד?
כתב: שירלי סולומון
אם כל אחד מאיתנו הוא מנגינה, או ריקוד - מיהו זה שמלחין את חיינו ואותנו? ואיך הקול שלנו יכול לעשות זאת עבורנו? כמה מילים על הקסם המתגלה כשאנחנו שרים את עצמנו...
כתב: הגר שיר
אנחנו לא שרים כדי לשרוד, אנחנו שורדים כדי להיות מסוגלים לשיר ולהינות מאמצעי החיזור הכי פשוטים וראשונים שהטבע העניק לנו.
כתב: רותי חלבני
תהליך המשקם את האינטיליגנציה הגופנית והקשר האורגני בין הנשימה, הקול, והתנועה.
כתב: סמדר אימור
אלתור מוזיקלי ? כדרך חיים. מי אמר שאלתור הוא רק לג`אזיסטים מקצועיים?
כתב: רותי חלבני
מאמר שפירסמתי בימים שהאוהלים שלטו ברחובות תל אביב ובשעה טובה השמענו את קולנו. על הביטוי הקולי ועל מה שהוא מאפשר
כתב: מרב קלין
הסטודיו שלכם לא מלא במיוחד, השעורים לא עוברים לכם בכייף כל כך, תלמידים מאחרים או מבטלים שעורים - האם יכול להיות שזה משהו שאתם עושים בסטודיו ואתם לא מודעים לכך?
כתב: רותי חלבני
פתאום קמה אשה בבוקר סגרירי ורוצה לשיר, וזה לא ברור לה למה וזה לא כמו לרצות לרזות, לאכול בריא, להתעמל, לבלות יותר, לפגוש חברים או לקרוא ספר ולצפות בסרט. הרצון לשיר שייך לסיפור מיוחד ואחר.
כתב: רותי חלבני
המפגש עם הנגינה הוא מפגש עם עצמינוהנגינה וכל מה שצף בהקשר אליה, משמשים כאמצעי כניסה לעולם הפנימי של התלמיד/ה ומאפשרים לבדוק דפוסי התנהגות
כתב: רותי ורטהיים
בראיון לרדיו ענה מרואיין, זמר אופרה מפורסם, לשאלה ?מה מניע אותך לשיר? בזו הלשון: ?אם לא הייתי זמר הייתי בוודאי הופך לאדם מסוכן?.
כתב: רותי חלבני
פרספקטיבות על ריפוי מתוך תפיסת השדה המאוחד, המגשרת מדע ורוח,ומידע על גישת "קול הלב" לריפוי וחיבור למהות דרך הקול.
כתב: סמדר נגה ויסמן
פיתוח קול מבריח פילים מהחדר
כתב: רותי חלבני
סוד כמוס" הוא בעצם שם של תרגיל מאד עוצמתי ועמוק. הוא כל כך פשוט, גאוני וטוב, וכל מהוא מבקש מאתנו זה טיפה להרחיב את הגבולות של הביטוי שלנו לערוצים פחות מוכרים. וזו גם המתנה שלו. תהנו!
כתב: סמדר נגה ויסמן